fbpx

Uvjeti korištenja

Zadnja promjena: 27.04.2020.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA (dalje „Uvjeti“)

Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14., 110/15., 14/19.) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15).

Informacije o trgovačkom društvu

VACOM d.o.o. za informatiku, trgovinu i usluge
Petra Svačića 20
43500 Daruvar
MB: 2096820
OIB:83341080203

Tvrtka je upisana u Sudski registar kod Trgovačkog suda u Bjelovaru pod matičnim brojem subjekta: 010061891.
Temeljni kapital iznosi 20.000 kn i uplaćen je u cijelosti.
Osnivač i član uprave: Igor Valentić.
Račun društva otvoren je kod:
Privredna Banka Zagreb d.d.: IBAN HR2023400091110239559;
Erste & Steiermarkische Bank d.d.: IBAN HR7924020061100469135;
Zagrebačka banka d.d.: IBAN HR9423600001102056903.

Adresa elektroničke pošte: [email protected]
Adresa elektroničke pošte za prigovore: [email protected]
Adresa elektroničke pošte za informacije i pitanja o zaštiti osobnih podataka: [email protected]

Info telefon: 043/332-005 radnim danom od 07:00 do 20:00 sati te subotom 08:00 do 14:00.

Uvjeti se primjenjuju na sve kupoprodajne ugovore od dana naznačenog na istima.

OPĆE ODREDBE

U ovim uvjetima prodaje se koriste slijedeći pojmovi i značenja istih:

Prodavatelj je VACOM d.o.o. za informatiku, trgovinu i usluge;
Korisnik je svaka fizička ili pravna osoba koja pristupa sadržaju stranice, prijavi se za newsletter i/ili koristi uslugu Internet trgovine. Obuhvaća Posjetitelje i Kupce.
Kupac je svaka registrirana ili neregistrirana pravna ili fizička osoba starija od 18 godina koja odabere najmanje jedan proizvod sa web mjesta, ubaci ga/ih u košaricu, pošalje narudžbu prodavatelju i izvrši plaćanje.
Posjetitelj je svaka registrirana ili neregistrirana fizička ili pravna osoba koja pristupa sadržaju web mjesta, tj. osoba koja ne koristi usluge kupovine na web mjestu. Kupci i posjetitelji se, po svojoj želji, mogu pretplatiti na newsletter Prodavatelja.
Podatci za prijavu su korisničko ime i lozinka koju korisnik definira prilikom registracije na web mjesto. Svaki Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti Podataka za prijavu.
Web mjesto/Web mjesto Prodavatelja se odnosi na Internet stranice www.vacom.hr

Prodavatelj stavlja na raspolaganje ove Uvjete Korisnicima web mjesta Prodavatelja te ih upućuje da se obvezno detaljno upoznaju s istima prije korištenja web mjesta Prodavatelja u svrhu korištenja i/ili kupovine na web mjestu. Pravo korištenja web mjesta je osobno pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge korisnike (fizičke ili pravne osobe) niti je ovlašten za registraciju i prijavljivanje drugih korisnika (fizičke ili pravne osobe). Korisnik shvaća da Prodavatelj nije odgovoran za neovlašteno korištenje i nastale troškove dijeljenjem podataka za prijavu od strane korisnika te prihvaća odgovornost za sve aktivnosti koje se izvedu koristeći njegovo korisničko ime i lozinku. Kada Korisnik posjeti web mjesto, pošalje poruku elektroničkom poštom (e-poštom), ili se prijavi na newsletter, pristaje na elektronsku komunikaciju s Prodavateljem, čime Korisnik izričito pristaje na sva pravila, upozorenja, obavijesti i ostale poruke putem kojih Prodavatelj komunicira s Korisnikom. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakav sadržaj koji Korisnik može postaviti na web mjestu, uključujući recenzije i ocjene proizvoda te komentare i mišljenja o proizvodima i uslugama. Korisnik shvaća da su navedeni oblici komunikacije postavljeni na web mjestu Prodavatelja javni, a ne privatne prirode stoga djelatnici Prodavatelja mogu nadzirati i pregledati sve navedene oblike komunikacije bez njihovog znanja ili dopuštenja. Prodavatelj može u bilo kojem trenutku ukloniti bilo koji sadržaj koji Korisnici postavljaju ako zaključi da je neprikladan, uvredljiv, protuzakonit, ugrožavajući, klevetnički, koji narušava ili ugrožava privatnost, vulgaran, opscen ili na drugi način nepoželjan u odmjerenoj komunikaciji te sadrži oglašavanje proizvoda i usluga trećih strana. Korisnik ne smije koristiti ovu Internetsku stranicu za oglašavanje ili izvođenje bilo kakve komercijalne, vjerske, političke, ili nekomercijalne promidžbe. Prodavatelj može raskinuti poslovni odnos s bilo kojim svojim Korisnikom u bilo kojem trenutku. Prodavatelj zadržava pravo trenutno ukinuti korisničke račune Korisnika u slučaju bilo kakvog ponašanja Korisnika koje Prodavatelj, prema svojoj diskrecijskoj ocjeni, smatra neprihvatljivim, kao i u svakom slučaju nepoštivanja Uvjeta od strane Korisnika. Prodavatelj ulaže napore da web mjesto održi u ispravnom i sigurnom stanju. Korisnik treba prijaviti bilo kakve probleme i zloupotrebe, uvredljive sadržaje i povrede ovih i ostalih pravila i uvjeta.

Korisnik shvaća da zbog događaja koje su izvan kontrole Prodavatelja može doći do prekida usluge te da pristup stanicama ponekad može biti privremeno nedostupan ili isključen.

Stranice web mjesta su vlasništvo Prodavatelja koji zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili ukinuti bilo koji dio Uvjeta i ostalih odredbi na web mjestu, uključujući sadržaj web mjesta, vrijeme dostupnosti te mogućnost registracije i/ili prijave na web mjesto.

Sav sadržaj web mjesta – tekst, grafički sadržaji, zaštitni znakovi, ikone, audio i video zapisi, digitalna preuzimanja, softverski paketi te ostali sadržaji, su u vlasništvu Prodavatelja ili se koriste uz izričito odobrenje nositelja autorskog prava i zaštićeni su domaćim i međunarodnim propisima o zaštiti autorskog i srodnih prava odnosno prava industrijskog vlasništva i njihova neovlaštena uporaba predstavlja povredu propisa o zaštiti prava intelektualnog vlasništva. Svako neovlašteno kopiranje, distribucija, prijenos, objavljivanje, povezivanje ili mijenjanje na drugi način bez izričitog pismenog odobrenja Prodavatelja strogo je zabranjeno! Ako Korisnik osnovano smatra da je njegovo djelo kopirano ili autorsko pravo povrjeđeno, mora odmah obavijestiti Prodavatelja.

Svi proizvodi, usluge i ostali artikli na Internet stranici su vlasništvo Prodavatelja. Kod ugovora o kupoprodaji, rizik slučajne propasti ili oštećenja uređaja prelazi na Kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on navede, a koja nije prijevoznik, uređaj predan u posjed.

Prodavatelj nije odgovoran za točnost ili pouzdanost bilo kojeg mišljenja, savjeta, ili izjave koju nisu objavili djelatnici Prodavatelja, odnosno koje objavljuju Korisnici. Ni pod kojim uvjetima Prodavatelj neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak ili štetu nastalu tim što se Korisnik oslonio na informacije drugih Korisnika dobivene putem web mjesta prodavatelja ili bilo koje druge treće strane. Na Korisniku leži sva odgovornost ocijeniti točnost, kompletnost ili korisnost bilo koje informacije, mišljenja, stava, savjeta ili drugog sadržaja koji objavljuju drugi Korisnici web mjesta.

Prodavatelj osim isključenja Korisnika koji ne poštuju ovdje navedene Uvjete i ostala pravila važeća na Internet stranici može zahtijevati naknadu sve štetu, uključujući, ali ne ograničavajući se na izgubljenu dobit koju Prodavatelj trpi zbog nepoštivanja ovih Uvjeta.

JEZIK, CIJENA I UVJETI PRODAJE

Jezik korišten na web mjestu prodavatelja je hrvatski književni jezik.

Prodavatelj se obvezuje na jasan i vidljiv način iskazati iznos maloprodajne cijene proizvoda sukladno čl.7 Zakona o zaštiti potrošača. Sve iskazane cijene su u hrvatskim kunama (HRK) i uključuju porez na dodatnu vrijednost – PDV. U cijenu nije uključen trošak dostave. Cijena robe je utvrđena za svaki proizvod posebno. Proces postavljanja cijene na web mjesto Prodavatelja podložan je višestrukim kontrolama. Bez obzira na to, postoji mogućnost greške zbog ljudskog faktora. Ove situacije su izvanredne te će u tom slučaju Prodavatelj o greški i nemogućnosti isporuke po pogrešnoj cijeni obavijestiti Korisnika.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe pojedinog proizvoda.

Prodavatelj nastoji dati što bolji opis i sliku proizvoda, no nije moguće jamčiti da su svi podatci i slike u potpunosti točne. Slike proizvoda su informacijske prirode.

Prodavatelj ne može u potpunosti garantirati raspoloživost proizvoda ponuđenih u Internet trgovini. U slučaju da naručeni proizvod više nije raspoloživ, Prodavatelj može raskinuti ugovor i izvršiti povrat novca ili, u dogovoru s kupcem, isporučiti zamjenski proizvod.

Proces kupovine

Kako bi započeo proces kupovine, Korisnik pregledava i ubacuje najmanje jedan odabrani proizvod u košaricu. Po završetku dodavanja artikala u košaricu, Korisnik pristupa košarici gdje može izmijeniti količine ili izbaciti proizvode iz košarice, upisati kupone za popust te pregledati cijene proizvoda i trošak dostave (ako je primjenjivo). Odabirom opcije „Kreni na plaćanje“ započinje proces kreiranja narudžbe. Kako bi izvršio narudžbu, Korisnik je dužan u za to predviđena polja upisati tražene podatke o uplatitelju. Isti podatci se koriste za dostavu, osim ako se odabere opcija „Dostaviti na različitu adresu?“ čime se traži upis podataka o primatelju. Kupac može po izboru napomene uz narudžbu. Prije nastavka na plaćanje, Kupac potvrđuje da je upoznat s ovim Uvjetima i Izjavom o Privatnosti odabirom za to predviđenog polja. Ukoliko polje nije odabrano, proces narudžbe se ne može izvršiti. Odabirom načina plaćanja i pritiskom na „Naručite“ započinje proces plaćanja.

Naručene proizvode Korisnik može platiti:

  1. Kartičnim plaćanjem
    • Jednokratno plaćanje Diners, Maestro, MasterCard, Visa, Visa Electron, Visa Premium i Visa Vpay.
    • Obročno plaćanje:
      • Visa – PBZ i ZABA 2 do 24 rate, Erste banka 2 do 12 rata
      • Visa Premium – 2 do 24 rate
      • MasterCard – ZABA 2 do 24 rate, Erste banka 2 do 12 rata
      • Maestro – PBZ 2 do 24 rate, Erste banka 2 do 12 rata
      • Diners – 2 do 24 rate
  2. Direktnom bankovnom transakcijom (virman, opća uplatnica, Internet bankarstvo) – uplata direktno na naš bankovni račun. Poziv na broj je identifikacijski broj narudžbe. Narudžba će biti isporučena kad sredstva budu vidljiva na našem računu
    1. Privredna Banka Zagreb d.d.: IBAN HR2023400091110239559;
    2. Erste & Steiermarkische Bank d.d.: IBAN HR7924020061100469135;
    3. Zagrebačka banka d.d.: IBAN HR9423600001102056903.
  3. Gotovinom pri preuzimanju / pouzeće. Plaćanje pouzećem je moguće isključivo za proizvode koji se nalaze na skladištu Prodavatelja i za narudžbe u iznosu manjem od 5000 kuna. U ostalim slučajevima će opcija plaćanja pouzećem biti nedostupna, odnosno takva narudžba neće biti realizirana.

Dostava

Po evidentiranom plaćanju proizvoda, ili odabira plaćanja pouzećem, kreće proces dostave. Dostava na području Republike Hrvatske vrši se pomoću dostavne službe Paket24 Hrvatske Pošte ili General Logistics Systems Croatia d.o.o. – GLS. Prodavatelj će zaprimljene narudžbe obraditi odmah, a zbog nepredvidivih situacija najkasnije u roku 2 dana. Narudžbe zaprimljene na kraju radnog vremena, neradni dan, praznik ili blagdan će biti obrađene prvi slijedeći radni dan, a najkasnije u roku 2 dana od prvog radnog dana. Obrađene narudžbe će biti predane dostavnoj službi najkasnije u roku 2 dana od dana obrade narudžbe, odnosno prvi slijedeći radni dan u slučaju da je narudžba obrađena neposredno prije kraja radnog vremena, neradnog dana, blagdana ili praznika, ali najkasnije u roku 2 dana od prvog radnog dana. Rok isporuke ovisi o uvjetima dostave dostavne službe, obično iznosi 1 do 3 radna dana, no može biti i duži zbog nepredvidivih razloga i više sile, ovisno o odluci dostavne službe. Trošak dostave je 30 kuna u slučaju narudžbe vrijednosti manje od 300 kuna. Dostava za iznose veće od 300 kuna je na trošak Prodavatelja. Detaljne informacije o načinima plaćanja možete pronaći ovdje: https://vacom.hr/nacini-placanja/
Prodavatelj nudi i opciju preuzimanja naručenih proizvoda u jednoj od poslovnica Prodavatelja, što Korisnik ima mogućnost odabrati prilikom odabira načina dostave. Popis poslovnica u kojima je moguće preuzeti naručene proizvode se nalazi ovdje: https://vacom.hr/poslovnice/. U slučaju preuzimanja pošiljke u poslovnici, kupac će biti kontaktiran telefonski ili na adresu e-pošte kada narudžba bude spremna za preuzimanje. U slučaju da je Korisnik kod odabira preuzimanja u poslovnici odabrao plaćanje pouzećem, dužan je preuzeti artikl u roku 5 radnih dana od dana javljanja da je narudžba spremna za preuzimanje. Nakon isteka 5 radnih dana, smatra se da je Korisnik odustao od kupovine te će narudžba biti otkazana.

Trajanje i raskid ugovora

Ugovor koji Korisnik sklapa s Prodavateljem je jednokratni ugovor o kupoprodaji proizvoda koji je konzumiran isporukom robe Korisniku od strane Prodavatelja i izvršenim plaćanjem od strane Korisnika u slučaju da prethodno ne bude raskinut. Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača fizička osoba  ovlaštena je jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe. Iznimka od ovog ovlaštenja odnosi se na proizvode za koje čl. 79.  Zakona o zaštiti potrošača isključuje pravo na jednostrani raskid ugovora. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SUKLADNO ZAKONU O ZAŠTITI POTROŠAČA VRIJEDI ISKLJUČIVO KOD UGOVORA SKLOPLJENIH NA DALJINU, ODNOSNO SKLOPLJENIH IZVAN POSLOVNICA PRODAVATELJA.

Rok za jednostrani raskid ugovora

Ugovor možete raskinuti u roku 14 dana bez navođenja razloga. Da bi iskoristili navedeno pravo, morate Prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci. Raskid ugovora možete izvršiti slanjem nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor poštom ili e-poštom, ili korištenjem obrasca za jednokratni raskid ugovora kojeg možete preuzeti ovdje: Obrazac za jednokratni raskid ugovora te slanjem istog poštom ili u privitku e-pošte. Molimo da u izjavi obvezno navedete ime, prezime, adresu te važeću adresu e-pošte i broj telefona, kao i datum narudžbe i primitka robe te broj računa. Svoje izjave o raskidu možete poslati poštom preporučeno na adresu Vacom d.o.o., Petra Svačića 20. 43500 Daruvar, ili na adresu e-pošte [email protected]. Potvrdu o primitku izjave dostavit ćemo vam bez odgađanja na vašu elektroničku poštu ukoliko je izjava poslana elektroničkom poštom, odnosno na dan zaprimanja fizičke izjave na našu adresu. Rok za raskid ugovora kreće teći od datuma od dana (1) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed – u slučaju sklapanja kupoprodajnog ugovora; (2) kada je vama ili trećoj osobi koju ste vi odredili, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe – u slučaju sklapanja ugovora koji se odnosi na više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki. Preduvjet za jednokratni raskid ugovora je da proizvod nije korišten osim u onoj mjeri koja je bila potrebna za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Povrat novca za robu

Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena te pregledana od strane ovlaštene osobe.

Povrat robe

Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom na adresu Vacom d.o.o., Petra Svačića 20. 43500 Daruvar bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora. Izravne troškove povrata robe snosi Kupac.

Odgovornost Kupca za umanjenje vrijednosti robe

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe što je utvrđeno kao obveza potrošača u slučaju jednostranog raskida ugovora u zakonskom roku od 14 dana. Kupac je dužan vratiti proizvod u istom stanju u kojem je proizvod primio. Za slučaj vraćanja proizvoda bez ambalaže, s oštećenom ambalažom ili bez dokumentacije koja prati proizvod te oštećenje proizvoda koje nije uzrokovano provjerom funkcionalnosti, Prodavatelj obavještava Kupce da će umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda utvrđivati za svaki vraćeni proizvod pojedinačno te će o utvrđenom obavijestiti Kupca nakon primitka vraćenog proizvoda ako postoji potreba za naknadom, tj. Umanjenjem iznosa vraćenog Kupcu.

Gubitak prava na jednokratni raskid ugovora

Kupac nema pravo na jednokratni raskid ugovora u slijedećim slučajevima:
1. ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena
2. predmet ugovora proizvod ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora
3. predmet ugovora proizvod koji je izrađen po specifikaciji Kupca ili koji je jasno prilagođen Kupcu
4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe
5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave
6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima
7. predmet ugovora isporuka alkoholnih pića čija je cijena ugovorena u trenutku sklapanja ugovora, a dostava može uslijediti tek nakon 30 dana, ako je cijena ovisna o promjenama na tržištu koje su izvan utjecaja trgovca
8. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom
9. predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka, odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni nakon isporuke
10. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije
11. ugovor sklopljen na javnoj dražbi
12. predmet ugovora pružanje usluge smještaja koji nije namijenjen stanovanju, pružanje usluge prijevoza robe, usluge najma vozila, usluge isporuke hrane i pića ili usluga vezanih uz slobodno vrijeme, ako je ugovoreno da usluga bude pružena određenog datuma ili u određenom razdoblju
13. predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na tjelesnom mediju ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora.

Posebne preporuke kod preuzimanja proizvoda

Ako je ambalaža oštećena ne preuzimajte proizvod, već odmah dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje i zatražite da robu vrati Prodavatelju. U SLUČAJU DA KUPAC ODMAH NE REKLAMIRA OŠTEĆENU AMBALAŽU I PREUZME TAKVU ROBU, SMATRA SE DA JE ROBU PREUZEO S NEOŠTEĆENOM AMBALAŽOM.

Ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu prema uputama za otvaranje ambalaže uz što manje oštećivanje.

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15)  i Zakon o elektroničkoj trgovini (NN 173/03., 67/08., 36/09., 130/11., 30/14. i 32/19).

OPĆI JAMSTVENI UVJETI

Prodavatelj se obavezuje isporučiti robu s kompletnom dokumentacijom i pripadajućom ambalažom tj. kompletnu kakva je dobavljena od distributera.

Također, Prodavatelj i Kupac su svjesni da nije moguće jamčiti stopostotnu ispravnost proizvoda.

U slučaju kada kupljeni proizvod ima nedostatak, a Kupac je o tome na vrijeme izvijestio Prodavatelja, Kupac može, po svom izboru tražiti popravak stvari ili zamjenu. Ako to nije moguće ili nije omogućeno u razumnom roku, može zahtijevati sniženje cijene stvari ili povrat novca. Ako se Kupac odluči za raskid ugovora i povrat plaćenog iznosa, dužan je prvo Prodavatelju dati razuman rok za ispunjenje ugovora, odnosno da isporuči proizvod bez nedostataka ili da ga popravi. Ako Prodavatelj ne može isporučiti proizvod bez nedostataka, tek onda može tražiti povrat uplaćenog iznosa i dati primjeren rok za ispunjenje traženog.

Uvjeti vraćanja robe kada je neispravnost uočena pri prvom korištenju – „neispravno po dolasku“

Za robu koja je neispravna po dolasku, odnosno kvar se javi unutar 14 dana od datuma preuzimanja proizvoda, Kupac je dužan odmah i bez nepotrebnog odgađanja isto prijaviti Prodavatelju kako bi kvarovi i nedostatci bili otklonjeni, roba zamijenjena novom ili izvršen povrat novca. Uređaj je potrebno prijaviti najkasnije 14 dana od datuma preuzimanja robe s računom i pripadajućim jamstvenim listom, ambalažom i svim ostalim sadržajem. Za uređaje prijavljene nakon ovog roka primjenjuje se standardno jamstvo.

Pojam „neispravno po dolasku“ se odnosi na uređaje za koje kupac zaključi da su neispravni prilikom prve upotrebe ili kada uređaj uopće ne proradi prilikom prve upotrebe. Neispravnost uređaja je situacija kada jedan ili više dijelova uređaja ne radi. To NIJE slučaj kada su jedan ili više dijelova samo bučni ili slično. Programska greška ne spada pod pojam „neispravno po dolasku“ jer postoje verzije, ažuriranje i slično koje često izdaje davatelj licence te se kompatibilnost programa stalno poboljšava za sve uređaje. Pod „neispravno po dolasku“ ne spadaju programski kvarovi pametnih telefona koji se mogu riješiti programskim ažuriranjem. Problemi kompatibilnosti ne spadaju pod pojam „neispravno po dolasku“ – primjer grafička kartica ne radi po svojim specifikacijama jer na računalu nedostaju njezini upravljački programi ili ju nije moguće spojiti na računalo korisnika zbog nekompatibilnih konektora. Dio popratnog pribora, primjerice CD medij ili kabel koji nedostaje ili su neprikladni ne spadaju pod pojam „neispravno po dolasku“ jer se takav nedostatak može lako i brzo otkloniti dostavom valjanih dijelova. Dijelovi koji nisu dostupni u slobodnoj prodaji spadaju pod pojam „neispravno po dolasku“.

Pojam „neispravno po dolasku“ se, primjerice, odnosi na: uređaj se ne pali ili ne radi, monitor/TV/Laptop/projektor/grafička kartica i slično ne daju sliku, linije i artefakti na ekranima, uređaj se ne puni, tipkovnica/miš/slušalice/mikrofon/vanjske memorije/pojedine komponente računala i slično ne rade.

Zamjena ili povrat novca prije provjere navedenih nedostataka nije moguća ako u jamstvenom listu nije drugačije navedeno. Provjeru ispravnosti vrši za to ovlaštena osoba.

Jamstveni uvjeti

Prilikom ostvarivanja prava na jamstvo potrebno je uz neispravan proizvod priložiti sav potreban pribor koji je s robom dobiven pri kupovini iste – ostali pribor koji dolazi uz kupljenu robu (može uključivati, ali nije ograničen na: kablove, punjače, slušalice, torbe i slično) te kopiju računa ili jamstveni list koji je obavezan za ostvarivanje jamstva, a kojima se potvrđuje kupnja. Kupac je dužan čuvati jamstveni list za cijelo vrijeme jamstvenog razdoblja. Jamstvo kreće teći od datuma računa. Kupac može robu predati na servis u bilo kojoj poslovnici Prodavatelja nakon čega će prodavatelj u najkraćem mogućem roku i bez nepotrebnog odgađanja predati robu u ovlašteni servis, no preporuka je da kupac sam dogovori predaju robe u ovlašteni servis, bilo osobno ili putem dostavne službe. To je brži i efikasniji način rješavanja jamstvenih reklamacija s obzirom na to da Prodavatelj samo prosljeđuje robu u ovlaštene servise. Prodavatelj će svakako zaprimiti svu robu, ali je vrlo vjerojatno da će u slučaju predaje robe u ovlašteni servis reklamacija biti riješena u kraćem roku. Uz predaju robe na servis, poželjno je navesti što detaljniji opis problema i kvarova kako bi se olakšala provjera samoga proizvoda. Podatci koji se mogu nalaziti na uređajima predanim na reklamaciju ne ulaze u jamstvo te Prodavatelj ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Kupac shvaća da podatci na tim uređajima mogu biti trajno izgubljeni osim u slučaju da je izričito zatražio spašavanje podataka. Spašavanje podataka ne spada u jamstvene popravke i kao takvo se naplaćuje.

Zamjena prije provjere ispravnosti navedenih nedostataka nije moguća. Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno upakirane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije nepropisno zapakirane ili one kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećenja u transportu Prodavatelj neće preuzeti, nego će biti vraćene pošiljatelju o njegovom trošku. Ispravnost proizvoda gleda se prema ISO i ostalim standardima koji govore o ispravnosti pojedinih proizvoda.

Slučajevi u kojima se gubi jamstvo na uređaj

Jamstvo ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nestručnim i nepravilnim rukovanjem. U nepravilno rukovanje uključeni su i propusti poput spajanja uređaja na izvore energije koji nisu propisani uputstvom za uporabu te korištenje uređaja u nepredviđenim uvjetima i prostorima, kao i bilo koje fizičko oštećenje robe. Pravo na ostvarenje jamstva kupac gubi i u slučaju utjecaja više sile, poput udara groma ili poplave, neovlaštenog popravljanja uređaja te isto tako popravka od strane treće neovlaštene osobe kao i neovlaštene ugradnje proizvoda te spajanja s nekim trećima. Prodavatelj ne odgovara za podatke na računalu, HDD uređaju ili bilo kojem uređaju koji služi za pohranu podataka. Kupcima se preporuča izrada sigurnosne kopije, ako je to moguće. Spašavanje podataka od strane Prodavatelja, odnosno ovlaštenog servisa ne spada u jamstvene popravke i može se naplaćivati. Ponudu za spašavanje podataka Kupac može zatražiti od prodavatelja prilikom predaje robe na servis.

Pri kupovini pisača i ne korištenjem originalnih ispisnih uložaka, tj. tinti i tonera koje je propisao proizvođač, odnosno korištenjem zamjenskih ispisnih uložaka jamstvo na pisač prestaje vrijediti.

U slučaju nepotpune jamstvene prijave, Prodavatelj može tražiti od Kupca dodatne informacije vezane uz uređaj i njegov kvar. Robu prijavljenu na servis u jamstvu koja nije kupljena u poslovnim prostorima ili Internet trgovini Prodavatelja, Prodavatelj može odbiti preuzeti ili naplatiti logističke i manipulativne troškove.

Rok rješavanja i produljenje jamstva

Prodavatelj se obvezuje da će jamstvo za robu kupljenu u trgovinama Vacom d.o.o. riješiti u razumnom roku (prema Zakonu o Zaštiti Potrošača NN 41/14., 110/15., 14/19.) na način da će proizvod biti popravljen ili zamijenjen proizvodom jednakih ili boljih karakteristika.

Jamstveni rok se, sukladno čl. 425 Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15), produlje:
(1) U slučaju manjeg popravka, jamstveni rok se produljuje onoliko koliko je kupac bio lišen uporabe stvari;
(2) Kad je zbog neispravnosti stvari izvršena njezina zamjena ili njezin bitni popravak, jamstveni rok počinje teći ponovno od zamjene, odnosno vraćanja popravljene stvari;
(3) Ako je zamijenjen ili bitno popravljen dio stvari, jamstveni rok počinje teći ponovno samo za taj dio.

Za proizvode koje kupci ne preuzmu, Vacom d.o.o. odgovara 90 dana. Nakon 90 dana proizvod prelazi u vlasništvo Vacom d.o.o. koje ćemo predati na uništenje u za to ovlaštene tvrtke.

JAMSTVO VRIJEDI ISKLJUČIVO UZ JAMSTVENI LIST I RAČUN DOBIVEN UZ KUPLJENU ROBU KOJI SLUŽI KAO DOKAZ KUPNJE UREĐAJA.

Popis ovlaštenih servisa se nalazi unutar Jamstvenog lista dobivenog uz proizvod.

Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14., 110/15., 14/19. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

RJEŠAVANJE POTROŠAČKIH SPOROVA

Način podnošenja prigovora potrošača

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Kupac je ovlašten Prodavatelju podnijeti Prigovor. Sukladno čl. 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14, 110/15, 14/19) obavještavamo Kupce da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljenu robu ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti u pisanom ili elektroničkom (e-pošta) obliku te će im bez odgađanja pisanim ili elektroničkim putem biti potvrđen primitak prigovora. Pisane prigovore Kupac može dostaviti na Vacom d.o.o., Petra Svačića 20, 43500 Daruvar, ili na adresu elektoničke pošte [email protected]. Na dostavljeni prigovor ćemo odgovoriti u roku od petnaest (15) dana od dana primitka, pisanim ili elektroničkim putem. U slučaju da nam Kupac upućuje pisani prigovor, molimo da nam dostavi točnu adresu kako bi mogli poslati odgovor.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U slučaju spora, Prodavatelj predlaže alternativno rješavanje spora online na Europskoj platformi za  internetsko rješavanje sporova ili, sukladno Zakonu o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova (NN 121/16. i 32/19.), pred jednim od tijela određenih za alternativno rješavanje potrošačkih sporova koji djeluju u Republici Hrvatskoj. Online platformi za rješavanje potrošačkih sporova možete pristupiti preko poveznice: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
Platformu za internetsko rješavanje sporova može se koristiti na svim jezicima EU-a te na islandskom i norveškom jeziku te za svu robu kupljenu preko interneta unutar Europske Unije .

Tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova u Republici Hrvatskoj:
(1) Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
(2) Profi Test d.o.o., Centar za mirenje „Medijator“, Bjelovar, Petra Hektorovića 2;
(3) Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
(4) Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I;
(5) Sud časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II;
(6) Centar za mirenje Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II.

Stranke će eventualne sporove nastojati riješiti sporazumno, a ukoliko u tome ne uspiju, za rješenje spora ugovaraju mjesnu nadležnost suda u Daruvaru.

 

Pristupanjem, korištenjem, registracijom i kupovinom na web mjestu Prodavatelja  ili kupnjom u poslovnicama Prodavatelja, smatra se da su Korisnici pročitali, razumjeli i u cijelosti prihvatili ove Uvjete te pristaju na korištenje web mjesta Prodavatelja u skladu s njima. Prodavatelj izjavljuje: Ukoliko se ne slažete s navedenim uvjetima, molimo da se suzdržite od korištenja web mjesta Prodavatelja.

Spremi i podijeli košaricu
Vaša košarica će biti spremljena i dobit ćete poveznicu. Poveznicu možete koristiti za preuzimanje košarice ili je možete podijeliti s kim želite.
Natrag Spremi i podijeli košaricu
Vaša košarica će biti spremljena, zajedno sa nazivima i slikama proizvoda te ukupnim količinama. Zatim je pošaljite sebi ili prijatelju, s poveznicom za preuzimanje u bilo kojem trenutku.
E-mail s košaricom je uspješno poslan.