fbpx

Casio STEAM

Tehnologija i znanost su naša budućnost, a naša budućnost ste Vi.

Što je STEAM?
Kratica za znanost, tehnologiju, inženjerstvo, umjetnost i matematiku, STEAM je interdisciplinarni obrazovni pristup koji se usredotočuje na učenje kroz iskustvo, rješavanje problema, vještine suradnje, kritičko mišljenje i kreativnost. Svijet je iz minute u minutu sve više povezan zbog tehnološkog napretka.
U CASIO koja razvija aktivnosti GAKUHANA u cijelom svijetu vidimo kako djeca mogu lako pomisliti da je tehnologija stvorena u svome svijetu; da ono što se uči u školi zapravo nema primjenu u stvarnom životu.
Nadahnule su nas priče u nastavku i nadamo se da će kroz ovaj projekt svaki učenik koji u rukama ima znanstveni kalkulator pronaći razlog da na predmete koje uči u školi gleda kao na vrata ka boljoj budućnosti.
Nadamo se više od svega da ćete s nama podijeliti svoju priču ili priče koje su vas inspirirale.

  1. Interesi i hobiji

Priznavanje ljubavi prema matematici naglas ili u učionici može biti pomalo zastrašujuće, no kako bi bilo priznati ljubav prema glazbi, igrama, modi ili fotografiji?

Ako Vam se priče o Leonardu da Vinciju kao matematičaru i nevjerojatnom umjetniku čine pomalo staromodne evo nekoliko drugačijih primjera za pokretanje razgovora o matematici i znanosti:

  • (MUZIKA) Todd Snider pjeva “Statistician Blues”, zabavno opisujući manipulaciju brojevima kako bi iskrivio naše razumijevanje svijeta; mogao bi biti izvrstan uvod za sveučilišne tečajeve statistike

 

  • (IGRE) Sudoku je klasik temeljen na logici, a Super Mario u igrici ne skače samo gore-dolje, on stvara parabolu. Programiranje videoigara suštinski je povezano s nekoliko područja matematike poput logike i geometrije. Programiranje čak može oživjeti povijest poput ovog virtualnog prikaza konstrukcije Karlovog mosta u Pragu: https://www.youtube.com/watch?v=nJgD6gyi0Wk

 

  • (FOTOGRAFIJA) Kompozicija fotografije – postavljanje Vaše fotografije tako da gledatelju najviše odgovara odnosi se na postotke, geometriju i simetriju. Fotografi koriste matematiku za izračun postavki svojih kamera. Prema riječima Bryana Hansela, nagrađivanog fotografa na otvorenom, “Photography is Curiosity, Creativity, Math, Science and Imagination”

 

  1. Modeli uloga

Budućnost se može činiti zastrašujućom dok još uvijek tražite odgovore o sebi. Pogledajte kako su ljubav i strast doveli ove poznate znanstvenike prema istraživanju:

  • Hedy Lamarr bila je prvenstveno samouka izumiteljica i holivudska filmska zvijezda.       Izumila je ranu verziju rasprostranjenog spektra skakanja frekvencije, a njezin je doprinos odigrao važnu ulogu u našoj sposobnosti današnje bežične komunikacije. Jedan od njezinih poznatih citata je: „Nada i znatiželja o budućnosti činili su se boljim od jamstava. Nepoznato mi je uvijek bilo tako privlačno … i još uvijek je. ”
  • Margaret Hamilton je znanstvenica, računalni inženjer i vlasnica poduzeća koja je razvila softver za let na brodu koji je prve ljude odveo na Mjesec tijekom NASA -inog projekta Apollo 11. U doba kada je programski kod bio napisan na listovima papira i za unos podataka u stroj korištene su kartice probušenog papira razvila je softver dovoljno fleksibilan za rješavanje nepoznatih problema i postavljanje prioriteta zadacima. “Kada sam prvi puta ušla u to nitko nije znao što to radimo. Bilo je poput Divljeg zapada. ” – Margaret Hamilton
  • Mark Richards je profesor na Imperial Collegeu u Londonu i znanstvenik čije ga je istraživanje proučavanja otkrivanja čestica zraka dovelo do osnivanja vlastite tvrtke za proizvodnju instrumenata za praćenje zagađenja zraka. Oduševljen je glazbom, osnovao je vlastitu etiketu za DJ -e i remix glazbu te je aktivno uključen u mnoge outreach programe. Njegovim riječima: “Skovati glazbenu frazu: ne postižeš sklad kad svi pjevaju istu notu”. Shvatite da smo svi jedinstveni i često imamo nešto jedinstveno za donijeti u bilo koju situaciju. Imajući ovo na umu ako razmišljate o istraživačkoj karijeri i možda mislite da to ne bi bilo za vas (jer se čini da nitko tko to radi nije poput vas) razmislite ponovno jer je često ta razlika potrebna za poticanje istraživanja“.
  • Grégoire Courtine je znanstvenik, profesor i poduzetnik čija strast prema znanosti i otkrićima datira još iz osnovne škole i znanstvene fantastike. Njegovo istraživanje u području neuroznanosti i robotike usmjereno je na pomoć pacijentima u oporavku od ozljeda leđne moždine. Grégoire: “Bio sam nemirno dijete i strastveni tinejdžer koji je uložio 100% svoje energije u sve aktivnosti u koje sam bio uključen. Vjerujem da ovo moje ponašanje nikada nije prestalo …”
  • E.O.Wilson je biolog, profesor i pisac. Njegovo je istraživanje unaprijedilo područja sociobiologije i biološke raznolikosti, način na koji trenutno gledamo na ekosustave i okoliš. Njegova knjiga “Pisma mladom znanstveniku” rođena je iz cjeloživotne strasti prema učenju, radosti otkrića i entuzijazma nadahnuća sljedeće generacije. On savjetuje mlade znanstvenike da se ne plaše nedostataka poput nedostatka talenta za matematiku, već da ih prihvate i prihvate suradnju, te da ne zaborave: „ostati na putu koji ste odabrali i putovati njime koliko god možete. Svijet te treba – jako ”.Poklopci kalkulatora inspirirani STEAM-om

Za ovaj projekt osmislili smo pet dizajnerskih poklopaca CLASSWIZ.
Zamolili smo članove našeg projekta da crpe inspiraciju iz vlastitog životnog iskustva i znanja o znanosti , tehnologiji i STEAM-u u obrazovanju.

PRIDRUŽITE SE KAMPANJI

  • Na ograničeno vrijeme svaku kupovinu kalkulatora fx-991EX prati besplatni dizajnerski poklopac po vašem izboru.*

*Količine ograničene.

Intervju s umjetnicima koji su oslikali poklopce

Brooke Emmett

Tema: Žene u znanosti (žena)
Moja web stranica je vector-avenue.com

Recite nam nešto o sebi

Ja sam dizajner i ilustrator i strastven sam u stvaranju djela koje pozitivno predstavlja žene koje se ističu na stereotipnim poljima karijere kojima dominiraju muškarci.

Na što ste se fokusirali ili crpili inspiraciju prilikom dizajniranja ovog umjetničkog djela za Casio? (Recite nam nešto o svom umjetničkom procesu.)

Prilikom dizajniranja ovog umjetničkog djela inspirirao me ne samo prostor već i iznimno intenzivan proces, proračuni i predanost koji su, pod vodstvom žena poput Margaret Hamilton, omogućili odlazak prvih muškaraca na Mjesec.

Kroz ovu kampanju Casio pokušava potaknuti razumijevanje i strast učenika prema znanosti, tehnologiji, inženjerstvu, umjetnosti i matematici. Znajući da će tisuće učenika vidjeti vaše umjetničko djelo, postoji li određena priča (osobna ili druga) koju biste željeli podijeliti s tim studentima? Postoji li tema STEAM -a za koju se i sami osjećate strastveno?

Još kao dijete primijetio sam da djevojke i žene zapravo nisu povezane sa znanstvenim karijerama ili otkrićima. Učili su me da je muškarac bio na Mjesecu, ali nikad nisam znao da su žene predvodnice iza kulisa i da su bile ključne za sigurno putovanje u svemir. Kako se vremena mijenjaju tako je osvježavajuće vidjeti nadahnutu malu djecu bez obzira na spol koja želi biti vodeća u STEAM karijeri i imati pristup podršci i obrazovanju koje će ih tamo odvesti.

Aleksandar Georgiev

Tema: Digitalizacija i inženjering (list)
Istraživanje svemira (majmun)

Recite nam nešto o sebi

Ja sam arhitekt i 3D umjetnik. Oduvijek sam imao strast prema umjetnosti i njezinoj primjeni u svim aspektima našeg života: od pragmatičnog, koji konzumiramo na primjer u arhitekturi, do zabave koju konzumiramo uz strip.

Sretan sam što sam sudjelovao u dizajnu privatnih kuća, industrijskih zgrada i stripova. Mali katalog moga rada može se vidjeti na mojoj stranici Artstation.

Recite nam nešto o svom umjetničkom procesu

Kad započinjem novi projekt na početku pokušavam protumačiti ideju kampanje i vizualizirati ju. Često spominjem ili crpim inspiraciju od drugih umjetnika kada usavršavam dizajn u oblicima i bojama. Moj najdraži dio ipak je na kraju pri dovršavanju detalja jer oni daju integritet i potpunu viziju kreacije. Smatram da je jako važno gledati vaš rad odmorenim mislima pa često čekam da prođe neko vrijeme dok se ne pozabavim posljednjom fazom i dovršim projekt.

Kroz ovu kampanju Casio pokušava potaknuti razumijevanje i strast učenika prema znanosti, tehnologiji, inženjerstvu, umjetnosti i matematici. Znajući da će tisuće učenika vidjeti vaše umjetničko djelo, postoji li određena priča (osobna ili druga) koju biste željeli podijeliti s tim studentima?

Znajući da učenici i učitelji svakodnevno koriste Casio kalkulatore želio bih vjerovati da svojim dizajnom mogu doprinijeti da svakodnevna nastava bude šarenija, zanimljivija i intrigantnija te na taj način pomognem poboljšati sam proces učenja.

Kad sam bio student bio sam fasciniran svemirom. Njegova ogromna veličina i misterij pobudili su moju znatiželju i zanimanje za znanost. Vjerujem da je ta žeđ za znanjem pokrenula čovječanstvo naprijed i potaknula njegov razvoj i napredak. Ovo mi je bila inspiracija za dizajniranje majmuna koji istražuje svemirska prostranstva.

Čovječanstvo je napravilo skokove i granice u oblikovanju svakodnevnog svijeta oko nas, sebe i prirode, posebno od pojave digitalizacije. Ovo je bila inspiracija za crtanje digitaliziranog (mikročip) lista.

Za mene oba crteža predstavljaju isti koncept: neograničena kreativnost čovječanstva i želja za istraživanjem, stalna beskonačna petlja početak-kraj, mikro-makro, konstrukcija-dekonstrukcija. Tu povezanost čovjeka, tehnološkog i znanstvenog napretka i prirode pokušao sam istražiti u umjetničkom motivu s jedne strane ali i u izboru boje i kompozicije s druge strane.

Stefana Argirova

Tema: Bioraznolikost (drvo)

Recite nam nešto o sebi

Ja sam grafički dizajner i ilustrator. Moj je rad uglavnom inspiriran prirodom, glazbom i maštovitošću mog petogodišnjeg sina. Očarana sam čarobnim svijetom dječjih knjiga, nježnom mudrošću i ogromnom ljepotom koju donose u svijet naše djece.

Na što ste se fokusirali ili crpili inspiraciju prilikom dizajniranja ovog umjetničkog djela za Casio ? (Recite nam nešto o svom umjetničkom procesu.)

Moj najveći izvor nadahnuća u stvaranju ovog umjetničkog djela bila je priroda, njezini osnovni procesi, to su duboke i složene veze. Vjerujem da mi kao društvo imamo odgovornost pronaći bolje načine da ga zaštitimo jer budućnost našeg planeta ovisi o nama više nego ikad. Naša postojeća dostignuća u tehnologiji i znanosti mogu se koristiti za zaštitu preostale bioraznolikosti, a naši znanstvenici mogu nastaviti s naporima u pronalaženju boljih rješenja i za ljudsko društvo i za druga živa bića na planeti.

Kroz ovu kampanju Casio pokušava potaknuti razumijevanje i strast učenika prema znanosti, tehnologiji, inženjerstvu, umjetnosti i matematici. Znajući da će tisuće učenika vidjeti vaše umjetničko djelo, postoji li određena priča (osobna ili druga) koju biste željeli podijeliti s tim studentima? Postoji li tema STEAM -a za koju se i sami osjećate strastveno?

Vjerujem da je STEAM obrazovanje odličan način da izazove dječju znatiželju prema svijetu pomažući im u učenju na razumljiviji, jednostavniji i ugodniji način. Za mene, budući da sam maturantica škole i ljubiteljica vizualnih umjetnosti, zaista je jasno da postoji umjetnost u matematici, a ponekad i savršena logika i znanost u umjetnosti. Na vezu između umjetnosti, matematike i fizike prvi sam put naišla dok sam išla na sate crtanja u srednjoj školi. Da bi se naučilo savršeno crtati u smislu perspektive potrebno je koristiti znanje o tome kako udaljenost mijenja izgled objekata, a to je fizika. Jedan tipičan multidisciplinarni fenomen je Zlatni rez (Golden Ratio) koji je važno estetsko načelo u umjetnosti. Umjetnici to često uzimaju u obzir pri stvaranju kompozicije svog umjetničkog djela. Također se smatra važnim u arhitekturi i matematici. Može se pratiti i u botanici. Fascinantno je istraživati ​​vezu između umjetnosti i znanosti jer je to način da se bolje razumije i njih i svijet općenito.

Link na društvenu mrežu:
https://www.instagram.com/stefanaargirova/

Stojan Petrov

Tema: Snaga inovacija (krila)

Recite nam nešto o sebi

Ja sam konceptualni umjetnik u industriji igara. Volim eksperimentirati s različitim stilovima i raznim temama. Najviše me inspiriraju ljudi koji prolaze pored mene ulicama. Ta šarena mješavina osobina, stilova života i ponašanja potiče moju kreativnost i pomaže mi da smislim zanimljive likove i situacije.

Na što ste se fokusirali ili crpili inspiraciju prilikom dizajniranja ovog umjetničkog djela za Casio ? (Recite nam nešto o svom umjetničkom procesu.)

Smatram se vrlo sretnom osobom koja se rodila i živi u doba tolikih znanstvenih i tehnoloških otkrića. Ne mogu ni zamisliti kako će naši životi izgledali za 10 godina ili što će biti sljedeći veliki skok. Ali kad sam počeo skicirati svoje ideje za ovaj projekt razmišljao sam samo o tome – Možda svi mogu biti superjunaci koji bi mogli oblikovati bolju budućnost. Jer za biti superjunak nije uvijek važno preskakati nebodere ili ispucavati laserske zrake iz očiju. Ponekad se radi o pronalasku lijeka za rijetku bolest. Ili projektiranje vozila koje troši manje resursa i smanjuje ljudski otisak. Ili čak izmisliti nešto malo poput spajalice. Možda je sve što nam je potrebno da postanemo superjunaci par krila koja će nam pomoći da uzletimo. A možda je ovaj par krila znanost.

Kroz ovu kampanju Casio pokušava potaknuti razumijevanje i strast učenika prema znanosti, tehnologiji, inženjerstvu, umjetnosti i matematici. Znajući da će tisuće učenika vidjeti vaše umjetničko djelo, postoji li određena priča (osobna ili druga) koju biste željeli podijeliti s tim studentima? Postoji li tema STEAM -a za koju se i sami osjećate strastveno?

Prije par godina imao sam sreću biti dio malog tima programera igara čiji je zadatak bio stvoriti 14 igara i interaktivnih iskustava za dječji muzej sa sjedištem u Bugarskoj, koji su spojili glavna područja znanosti. Budući da sam bio vodeći 2d umjetnik na tom projektu na meni je bilo da sve osmislim na način koji će i najsloženiji koncept učiniti razumljivim za najmlađe posjetitelje. Teme su bile raznolike od paleontologije preko poljoprivrede do svemira. Morali smo blisko surađivati ​​sa skupinom znanstvenika kako bismo bili sigurni da ta iskustva nisu samo vizualno ugodna i zabavna već i obrazovna. Mislim da je naš tim napravio prilično dobar posao ali utjecaj našeg rada nadmašio je moja očekivanja kada sam godinu dana kasnije posjetio muzej. Vidio sam na desetke djece koja ne samo da s uzbuđenjem igraju naše igre već i međusobno razgovaraju o njima. Savršeno razumijevanje svih važnih poruka koje smo pokušali umotati u zabavni paket. Tada sam shvatio koliko znanost može biti privlačna djeci. Sve što je potrebno je ispravna komunikacija. U ovom konkretnom slučaju ovo je bila zabavna igra lijepog izgleda.

Linkovi na društvenim mrežama:
https://www.behance.net/homeworkstudios
https://www.instagram.com/homeworkstudios/
https://twitter.com/homeworkstudios

Imamo mi i naše domaće kreativce i to iz raznih oblika umjetnosti.

Svi oni zajedno pokazali su ogromnu kreativnost i time još više uljepšali prirodoslovne znanosti i pokazali pravo značenje A (Art) u STEAM-u

  • Iz područja likovne umjetnosti Jana Gazdek i Sara Gojani u to vrijeme učenice II gimnazije u Zagrebu oslikale su poklopce kalkulatora FX991EX

Jana Gazdek – pčele i zgrade

Sara Gojani – ribe i cvijeće

  • Iz područja prehrambeno/slastičarske umjetnosti :)) izdvojili bi prekrasnu tortu FX991 koju je profesorica Ana Arhanić dobila za svoj rođendan od svoje obitelji. Autor ove prekrasne „kalkulatorske“ torte za sada je još uvijek u tajnosti 🙂
  • Prekrasan primjer iz glazbene umjetnosti omogućile su nam dvije učenice iz Matematičke gimnazije Zagreb, MIOC, Tea Sonicki i Klara Banić. Tea i Klara autorice su pjesme o Casio koju su osmislile i otpjevale 2017. uz podršku ostalih učenika na Dan Matematičke gimnazije.
    Poslušajte ju!
Spremi i podijeli košaricu
Vaša košarica će biti spremljena i dobit ćete poveznicu. Poveznicu možete koristiti za preuzimanje košarice ili je možete podijeliti s kim želite.
Natrag Spremi i podijeli košaricu
Vaša košarica će biti spremljena, zajedno sa nazivima i slikama proizvoda te ukupnim količinama. Zatim je pošaljite sebi ili prijatelju, s poveznicom za preuzimanje u bilo kojem trenutku.
E-mail s košaricom je uspješno poslan.